lørdag 27. oktober 2012

Salsaaaa!

Her i Costa Rica arrangeres det av og til danser. Det er rett og slett et arrangement der folk kommer aa danser. De har ett live-band ogsaa danser de forskjellige danser. Jeg har vaert med mamman min hver gang hun har gaatt paa det, og hver gang sitter jeg aa beundrer alle som danser, og da spesielt min mamma som er en utrolig god danser! Det er utrolig at folk som ikke kjenner hverandre, og som kanskje aldri har prata sammen, kan danse saann at det ser ut som de har oevd i flere aar!

Foer har jeg for det meste sitti aa sett paa, men i dag dro vi ut igjen og denne gangen var besteforeldrene mine med. Bestefaren min er en gammel mann med alzeheimers, men det betyr ikke at han ikke kan danse, og han synes det er veldig goey aa laere meg aa danse. Derfor spurte han med gjevnt og trutt ut paa dansegulvet, og selvom jeg ikke kan danse noe saerlig, og jeg helt sikkert dumma med ut foran alle Ticoene, saa var det veldig goey! Etterhvert begynte jeg aa faa til salsan littegran, og det er den dansen jeg aller helst vil laere.

En av damene fra jobben til mamman min synes det var veldig goey at jeg proevde, og til slutt endte det opp med at jeg dansa med mannen hennes, som dansa veldig bra, og det var en liten stund jeg faktisk foelte at jeg kunne danse! Det var utrolig goey, og jeg klarer nesten ikke aa vente med aa starte med dansetimer, som jeg fortalte dere i forrige innlegg! Dere skal ikke se bort i fra at jeg kommer dansende hjem neste aar ;)

¡Pura vida!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar