fredag 26. oktober 2012

Jeg snorkla!

Hei!

Jeg beklager at jeg ikke har lagt inn et innlegg paa veldig lang tid! Jeg har jo ikke faatt fortalt dere om Osa! Det var utrolig! Vi bodde paa ett  hotell langt utti hutti heita, og om kvelden maatte vi gaa med lommelykter for det kunne hende vi kunne moete paa en slange... Jeg SNORKLA! Selvom jeg var klar over at det kunne komme hai! Det var veldig goey! 






Ellers saa gaar dagene, og jeg har det veldig bra! Jeg har funnet ut at jeg skriver paa bloggen naar jeg har dratt paa turer og saann, og det faar det hele til aa se ut som jeg lever paa en rosa sky. Dere maa vite at for det meste er det hverdager, og jeg gaar paa skolen hver dag, akkurat som dere i Norge. Jeg hjelper til i heimen, og gjoer lekser. Men samtidig har jeg et stort oenske om aa se mest mulig av Costa Rica foer jeg drar tilbake, derfor drar jeg paa tur hvis muligheten kommer til meg. Jeg skal forresten starte med dansetimer og laere salsa! DET blir goey!
Endelig har jeg laert med aa lage grasshoppe! 
Vi fant en kokosnoett!



¡Pura vida!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar