lørdag 4. august 2012

Ventetid...

Okei, det var ikke helt lurt aa ikke ta med seg en PC fra Norge, fordi jeg ikke faar mulighet til aa kladde blogginnleggene, og legge inn bilder osv... DERFOR skriver jeg dette innlegget for aa informere om at jeg jobber med et innlegg der jeg skal skrive mye om hva som skjer, hva jeg har gjort og hvordan jeg har det :) Jeg skal ogsaa legge inn bilder. Men det kan ta en stund... Som sagt saa har vi ikke internett hjemme, saa jeg jeg bruker internett hos bestemora mi, men jeg kan ikke vaere saa lenge her, fordi det er flere som har behov for internettet. Jeg er veldig takknemlig for de som spoerr etter oppdateringer, det varmer mitt hjerte :)

I mellomtiden kan dere ta en titt paa denne linken: https://www.facebook.com/afs.esparza/photos
Det er facebooksiden til AFS i byen min, og her legges det ut bilder i ny og ned naar vi har gjort noe med AFS.

¡Pura vida!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar