torsdag 8. november 2012


Midt i forrige uke mista vi plutselig internett, derfor har jeg ikke hatt muligheten til aa legge ut et innlegg paa en god stund. Vet dere hva? AFS i Norge har valgt meg som maanedens blogger! Tusen takk!

Paa mandag saa dro jeg paa oevrnatting hos Nana, hun som var med til Montezuma. Det var veldig koselig!


Tror dere dette er en pizza tar dere feil. Dette bestaar av noe som kan ligne paa en banan, men du kan steke det ogsaa blir dete hardt paa en maate. Her er de formet som skaaler og oppi hver og en av dem er det kjoett, boenner, ketchup, majones og sennep. Jeg tror du ogsaa finner noe tomatsalat en plass og rundt saa er det stektepoteter og igjen denne bananen som du kan steke saa den blir hard. Jeg haaper ikke jeg har glemt noe... For aa si det sann, saa har jeg aldri spist noe som ser saa ekkelt ut og som smaker saa godt.





En deilig frokost!

Ellers saa har jeg bare to dager igjen med skole. Neste uke skal vi bare ha proever og saa gaa hjem. Deretter har jeg sommerferie fram til februar! Dette er forresten skoleuniformen min, matcher fint med en groenn bukse... 

¡Pura vida!

1 kommentar:

  1. Gratulerer! Så morro ((:
    God sommerferie, også. Her snødde det til morgenen i dag...

    SvarSlett