mandag 12. november 2012


Hei! Paa torsdag hadde vi den foerste dansetimen! Jeg hadde planer om aa ta masse bilder, men da vertsmamman min hadde tatt et bilde, gikk kameraet mitt tom for batteri, saa da maatte jeg gjoere det beste ut av dette bilde... Om det var goey? Ja! Dansetimene tar vi i huset mitt, fordi laereren er en av kollegane til vertsmamman min, og vi er tre utvekslingstudenter som tar kurset. Neste dans er paa torsdag, og da skal jeg soerge for aa ha fulltopplada batteri :)



 Paa loerdag dro vi paa en framvisning av dansen bollywood. Litt ironisk at vi dro for aa se indisk dans naar vi er i Costa Rica, men det var veldig kult aa se paa! Paa bilde er vi sammen med en av danserene som er soestra til Nana :)



Da jeg fikk vite at jeg ikke kunne reise hjem til jul med AFS da jeg holdt paa en soeknaden i fjor kjente jeg at det stakk litt i magen, for juletradisjoner er veldig viktig for meg. Men saa har jeg funnet ut at det er en veldig viktig hoeytid aa dele med vertsfamilien samtidig som aa oppleve det i et nytt land. Naa maa jeg jo innroemme at jeg har tenk at dette kommer til aa bli en veldig anderledes jul, og da jeg gikk paa butikken med bestemora mi her om dagen og hun bare kjoepte ting med masse, masse glitter, tenkte jeg at dette blir en harry jul. Men vi tok fram julesakene denne helga, og jeg tror vi skal pynte huset med masse fine ting. Vi har til og med en julekrybbe! Saa da blir det kanskje ikke en saa veldig harry jul i mitt hus i alle fall. Det blir ikke det samme som i Norge, men i helga kjente jeg at jeg faktisk gleder meg til jul, og det var godt!


Ikke glem at dere kan spoerre meg om alt dere lurer paa! Ingen speorsmaal er for dumme :)

¡Pura vida!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar