mandag 6. mai 2013

Den siste uka har jeg vaert litt paa farten. Siden 1. mai er fridag, saa dro vi til ei strand i Paquera som heter Órgano, for de som lurte. I helga dro jeg med Nana og soestra hennes paa strandtur til Playa Hermosa i Guanacaste. En utrolig koselig helg med to fantastiske jenter. Vi besokte baade Playa (norsk=strand) Hermosa, Playa Buena og Playa Panamá. Jeg gjoer som jeg har gjort foer; legger ut masse bilder, saa forteller jeg hva vi gjorde gjennom bildene :)

Paquera:

 Transport til stranda





Tur til Playa Hermosa:

 Liggestillingen var verdt et bilde





Denne kjekkasen bodde i taket der vi bodde, om dagen kom han ut for aa ta sol




Gode venner gir man aldri slipp paa <3







Playa Buena, den fineste stranda jeg har sett i alle fall. Gjemt bort, med hvit strand og gjennomsiktig vann med deilig temperatur. Hva mer kan man be om?

Sjarmtroll

Mamman til Nana da hun saa dette bildet: "Wow, hva var det dere lage der?" Oss: "Vi kokte vann." Paa bildet ser det i alle fall imponerende ut :)



¡Pura vida!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar