torsdag 19. juli 2012

Ha det Norge. Hei Costa Rica.

Om 18 timer og 30 minutter setter jeg meg på et fly til New York, og derfra videre til Costa Rica. Hjembyen er forlatt og det siste døgnet har jeg vært hos min bestevenn, for å si ordentlig ha det. Jeg har snakket litt med vertsfamilien min som består av en mor og en datter. De er veldig hyggelige og min Costa Ricanske mamma har allerde begynt å omtale meg som sin datter, noe som er veldig koselig. Jeg gleder meg til å møte dem og bli kjent med dem. Samtidig er det utrolig rart og trist å reise fra alle her hjemme i Norge, men om 11 måneder er jeg hjemme, full av opplevelser som jeg ikke kunna ha fått hvis jeg ikke dro :)

<3

<3

4 kommentarer:

  1. hahaha, meg å ingvill ser ut som to dverger i forhold til resten!!!

    xoxo Karoline E

    SvarSlett
    Svar
    1. sa ikke at det ikke var noe grunn til det, wannabe norsklærer

      Slett